sophieinaussie.reismee.nl

Laatste week

Hallloooo allemaal

Morgen begin ik aan m'n laatste werkweek ?. Sinds afgelopen vrijdag hebben Fionn en Leo vakantie én zijn er vrienden uit Ierland over gekomen met 3 kinderen, lekker druk dus. Deze week gaat Dara maar twee dagen naar school, dat zijn ook gelijk z'n laatste dagen dat 'ie naar preschool gaat want in Januari gaat ie naar Big school(basisschool). Emma en Rob werken deze week nog wel, maar verder zal dus iedereen thuis zijn. Het wordt heel mooi weer dus hopelijk kan ik de andere dagen iets leuks doen als afsluiting met Dara.

Het is allemaal ZO snel gegaan. Als ik dat eerder had geweten was ik zeker langer gebleven. Ik had letterlijk geen beter gezin, plek en leuker hostkind kunnen wensen. Heb al meerdere keren aan Dara gevraagd of 'ie écht niet mee wil, maar nee (sorry Sel).

Verder komt vrijdag ook mama hierheen, daar heb ik wel echt suuuper veel zin in! Zaterdag vliegen we naar Brisbane en vanuit daar zullen we een stuk van de eastcoast doen. Voor het eerst zullen we dan kerst aan het strans vieren met 30 graden, is wel iets beter dan sneeuw en kou als je het mij vraagt. Natuurlijk zijn we met oud en nieuw wel weer terug in Sydney, want ja er is geen betere plek om oud en nieuw te vieren dan in hier ?. Daarna heb ik nog een maand zonder mama, maar ik weet nog niet precies wat ik dan ga doen, no worries ?.

Ik ga Dara + m'n familie zeeeeker missen, hij is toch echt wel een beetje m'n kleine broertje geworden.

Ik heb hier zeker meer dan alleen Engels geleerd. Mensen zijn hier zo veel relaxter, rustiger en vriendelijker. Een soort van 24/7 vakantiesfeer ofzo. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.

Als het aan mij ligt kom ik hier zeker terug, maar dat ligt op dit moment aan de selectiedagen voor m'n studie helaas en dat ziet er nog niet al te best uit.

Maar goed, eerst nog 1,5 maand genieten en dat gaat zeker goed komen

X

Reacties

Reacties

Papa

Leuk, Soof! Het afscheid zal niet makkelijk zijn, maar dat maakt de herinnering alleen maar mooier. Veel plezier in de weken met mama en ik ben al aan het aftellen. Dag lieverd! ??

Tante Mo

Goed te horen Soof!
Gelukkig heb je in NL ook een lief broertje?
Lekker genieten samen met mama volgende week!
En je laatste maand zal vast en zeker ook wel lukken! Enjoy!!

René en Femke

Wat zal jij het onwijs naar je zin hebben daar. De foto’s en je verhalen liegen er niet om ??!! Wat ontzettend fijn dat je een toptijd hebt en enorm veel leert. Geniet nog lekker van de komende
periode. Geweldig om dat ook samen met je moeder te ervaren. Zet het Aussi-avontuur dus nog even voort en maak er nog iets heel moois van. Have fun & enjoy every minute!! Lfs, René e Femke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!