sophieinaussie.reismee.nl

Laatste week hier

Een maand weg alweer 1/6

Het gaat echt zo snel. De afgelopen week ben ik vooral druk geweest met het zoeken naar een ander gezin.

Maandag en dinsdag heb ik gewerkt, niet echt iets bijzonders gedaan verder.

Woensdag ben ik naar de Warringah Mall gegaan om o.a te shoppen en naar de bank te gaan, aangezien ik zaterdag naar de blue mountains ging waar het ongeveer zo'n 10 graden zou zijn en ik dus een warme trui nodig had én ik nog steeds geen bankrekening heb hier was dat nodig.Bij de bank bleek dat ik m'n VISA nodig had en ja, 3x keer raden wie dat niet bij zich had, le moi.

Donderdag ging ik naar Dieuwer, daarhebben we samen HNTM teruggekeken en pannenkoeken gebakken. Om 3 uur moest ze de kinderen ophalen en ik moest om half 6 bij een gezin in Avalon beach zijn. Freshwater ligt al aardig op de route dus ik besloot om vanuit daar gelijk door te reizen. Ik had 2,5 uur om daar te komen dus ik had tijd zat, dacht ik. 1,5 uur later en 3 gemiste bussen verderzat ik dan eindelijk in de goede bus. Bleek dat ik moest overstappen bij de Mall en dat was dus letterlijk 10 minuten lopen vanaf Dieuwer.. vanaf de Mall met de bus naar Avalon beach ging gelukkig een heel stuk makkelijker op een file in Dee Why na, waardoor ik dus alsnog te laat bij de familie kwam. Gelukkig ging de terugweg een stuk makkelijker en was ik binnen een uur weer thuis.

Vrijdag moest ik ook werken en s' avonds ging ik kijken bij een gezin in Freshwater, daarna ging ik met Hanna naar Manly, was heel gezellig.

Ik was vrijdagavond best laat thuis en moest zaterdagochtend om 6.15 de bus hebben naar centraal. Vanuit daar had ik een trip naar de blue mountains. Nadat we terugkwamen van de blue mountains ben ik met Teddie en Dieuwer en nog een paar Duitse meisjes ergens iets te gaan eten. Zondag zou ik met 3 andere naar Mount Tomaree gaan maar (gelukkig) werd ik zaterdag avond geappt dat de auto kapot was en het dus niet doorging. Daar was ik best wel blij mee aangezien het 3 uur rijden was en in anders dus weeer heel vroeg op zou moeten. In plaats van de roadtrip zijn we dus maar naar Bondi gegaan, daar was het nieeet normaal druk door een of ander vlieger festival, maar verder was het wel gezellig.

Verder kreeg ik vandaag te horen dat ik naar de familie in Freshwater mag komen! Dat betekent dat dit m'n laatste week is hier. Vanaf volgende week woon ik dan dusserieus 10 minuten lopen van Dieuwertje dus dat is echt heeel chill.

X



Reacties

Reacties

Papa

Echt heel blij dat je een nieuw gezin hebt gevonden!!!! Maak er een leuke laatste week van, zodat je toch met een goed gevoel het eerste deel van je avontuur kunt afsluiten.

Marjon

Veel succes bij het nieuwe gezin Sophie !

Mama

Ik ben ook super blij voor je Soof en vind het knap hoe je het hebt aangepakt!! En helemaal top dat je nu ook nog kan gaan reizen na de feestdagen ???

Tante Mo

Goed nieuws Soof! Het lijkt erop dat je aardig je draai aan het vinden bent daar!
Wens je een goeie laatste week bij dit gezin en fijne start bij het nieuwe???

Femke

Superfijn Sophie dat je nieuw gezin hebt. Goed geregeld!

Cocky

En ook leuk om te lezen dat je daar wat gezellige mensen hebt gevonden om in je vrije tijd mee op te trekken. Nou alleen nog vrienden worden met het openbaar vervoer daar ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!