sophieinaussie.reismee.nl

Eindelijk

Eindelijk!!

Na een toch wat minder goede voorbereiding dan gehoopt en een laaaange reisben ik aangekomen in Mosman, Sydney.

Ik zal beginnen met de voorbereidingen: Mama liep al een paar dagen te zeuren (sorry mam) dat ik mn koffer in moest pakken. 'Nee mam, ik heb nog tijd zat geloof me' ja nou eigenlijk niet dus.

Door papa's fietsongeluk liep de voorbereiding niet helemaal zoals gehoopt.

Vrijdagavond 'even' alles inpakken was dab misschien toch niet zo slim.

Zaterdagochtend een internationaal rijbewijs aanvragen, telefoonabonnement omzetten boodschappen doen en nog even afscheid nemen van Sel. Daarna nog snel het scherm van m'n telefoon laten maken, dat had ik achteraf beter niet kunnen doen want binnen 3 uur (serieus) was het scherm al weer kapot, tja het dopje van een bierflesje is best scherp.

Zaterdagavond m'n afscheidsborrel gehad, super bedankt iedereen die er was ik heb het echt super leuk gehad!

En zondag was het toch echt zover. Het laatste beetje ingepakt en gaan. Vlak voordat ik vertrok stonden Pleun en Eva nog voor de deur (Oppaskindjes) om afscheid te nemen echt heel leuk. Daarna op naar ies en door naar Brussel. M'n bagage was al snel ingecheckt en dus konden we nog even wat drinken met mama Niels tante mo, ome Dolf, ies en papa. Echt Super leuk dat hij er toch bij kon zijn!!

Eerst een uurtje vliegen van Brussel naar Frankfurt, toen van Frankfurt naar Bangkok. De stoelen waren helemaal door elkaar gegooid dus ik zat uiteindelijk in de middelste rij naast een Thaise vrouw die in haar slaap m'n sjaal afpakte en daarop ging liggen, uhmm okee. Toen we landden op Phuket schrok ik wel even, dit stond namelijk niet op mijn ticket, ik moest naar Bangkok. Na twee uur in Phuket kon ik dan ook doorvliegen naar Bangkok om vervolgens door te reizen naar Sydney. De eerste 20 uur van de reis had ik niet kunnen slapen dus ik was heel blij dat ik in het vliegtuig naar Sydney niemand (direct) naast me had zitten en ik dus ruimte had om te liggen en even te slapen. Na 32 uur landde ik dan ook in Sydney, de paspoortcontrole en bagage ophalen ging heel snel dus binnen no-time stond ik in de aankomsthal. Paul (hostdad) kwam me ophalen. Thuis kreeg ik gelijk een rondleiding en kreeg ik een welkomstasje met allemaal Nederlandse spullen erin, kei leuk. Daarna zijn we even door Mosman gelopen en heeft Paul me de belangrijkste dingen laten zien, en zijn we doorgereden naar Balmoral beach om daar te lunchen. Na de lunch gingen we Sam ophalen van de daycare en even naar de speeltuin, om vervolgens Joe op te halen van de bus. Met z'n vieren deden we boodschappen, wat nogal een drama was want Joe en Sam pakken alles vast wat er ook maar een beetje leuk uitziet. Thuis aangekomen heb ik zowat alle spelletjes in huis gespeeld. Na het eten ben ik naar bed gegaan want ben nogal moe van de reis en jetlag.

Het viel me wel zwaarder dan in verwacht had maar dat komt wel goed, hoop ik.


X

Reacties

Reacties

Brigitte

Super leuk Soof dat je nu al iets hebt geschreven!! Heel fijn om je verhalen te lezen. Heel veel plezier en GENIET!!! XXX

Annegien & co

Wohoo Sophie! Je bent er. Heel leuk. De reis is altijd pittig en het afscheid nog pittiger! Kom maar ff lekker bij en dan kan het avontuur echt beginnen. Zet m op!
X van ons alle 4 ?

Marjon

Heel leuk om je verslag te kunnen lezen Sophie !
Jammer dat je niet echt hebt kunnen slapen tijdens de reis, maar dat haal je vast weer in??

Maria meulepas

He he je bent er en dat is belangrijk, eerst goed uitrusten en genieten. Leuk om je zo te volgen.

Tante Mo

Soof! Super leuk om te lezen!
Wat heb je toch een LANGE reis achter de rug!
Welterusten voor nu?
En succes met je kiendjes ?

Eva, Daan, Ruben en Kirsten

Yeah, je bent er! Pfff...wat een reis Sophie. Hopelijk wen je snel bij de familie (de spelletjes ken je in ieder geval al?). Leuk om je avontuur zo te volgen! Geniet en veel liefs!

Karin

Super leuk om te lezen Sophie. Heel veel succes en een super mooie ervaring, geniet er van. X

Jan & Cocky

Je hebt schrijftalent Sophie ?
Misschien een nieuwe " Confessions of a nanny" uitgave ? Have fun!

Noortje

Wat een lange reis! En je shawl, lachen!
Geniet van alles wat je gaat meemaken.
Blijf je op afstand volgen, leuk je blog.

Heesakkertjes

Wat fijn dat je goed bent aangekomen! Op naar mooie avonturen. Geniet! X

Buurtjes

Wat superleuk om te lezen Stoere Soof! We blijven je volgen. Goodluck!

Mien

Leuk geschreven we kunnen je mooi volgen heel veel plezier Sofhie?

leny spoor-sinay

leuk sophie om je eesrte verhaal te lezen, ik blijf je volgen, en heeeeel veeeeeel plezier daar!!!

Halberstadtjes

Gaaf dat je er bent. Het avontuur kan beginnen.... Succes daar en we zullen je volgen. Dikke kus en groet uit het zonnige Spanje

Oma Pijn

Tante Mo heeft je verhaal voorgelezen. Ik vind het een leuk verhaal! Je bent echt dapper!
Ik hoop dat je daar een goei bed hebt zodat je kunt bijslapen. Kusje van oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!